Politica de personal a Băncii Naţionale a Moldovei are drept obiectiv selectarea şi angajarea persoanelor profesioniste din diferite domenii (economie, jurisprudenţă, tehnologii informaţionale, etc).
Angajarea la Banca Naţională a Moldovei se efectuează în bază de concurs, în conformitate cu Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154-XV din 28.03.2003 (intrat în vigoare la 1 octombrie 2003), Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor vacante în Banca Naţională a Moldovei, aprobat prin Hotărârea Consiliului de Administraţie al BNM nr. 130 din 03.07.2014, Regulamentul intern al Băncii Naţionale a Moldovei, aprobat prin Hotărârea Comitetului executiv al BNM nr. 62 din 16.03.2016. Concursul reprezintă o modalitate de organizare şi desfăşurare a procesului de verificare prealabilă a aptitudinilor profesionale ale candidaţilor pentru ocuparea funcţiilor vacante în Banca Naţională a Moldovei.
Comisiile de testare formate din specialişti din cadrul Băncii Naţionale a Moldovei verifică gradul de cunoaştere de către candidaţi a limbilor moderne, tehnologiilor informaţionale şi a specialităţii.
Documente necesare pentru a fi prezentate la concurs
Candidații selectați se vor prezenta la concursul pentru ocuparea funcției vacante cu următoarele documente:
- copia buletinului de identitate şi originalul;
- copiile diplomelor de studii universitare (postuniversitare).
Documente necesare pentru a fi prezentate la angajare
Cîștigătorul concursului pentru ocuparea funcției vacante va trebui să pună la dispoziția angajatorului următoarele documente necesare pentru angajare:
- copia buletinului de identitate (3 exemplare) şi originalul;
- copile diplomelor de studii universitare (postuniversitare) şi originalele;
- Acte de studii, certificate de calificare (dacă persoana deține);
- copia carnetului de muncă şi originalul (dacă persoana deține carnet de muncă);
- 1 poză cu mărimea 3x4 cm;
- certificat medical (la necesitate).