• Programul primirii în audiență a cetățenilor de către conducerea Băncii Naționale a Moldovei.
    Înscrierea solicitanților pentru audiență se efectuează în temeiul demersului în scris privind subiectul abordat.

  • Anca Dragu, guvernator

    Prima zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 606.

  • Vladimir Munteanu, prim-viceguvernator

    A doua zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 606.


  • Tatiana Ivanicichina, viceguvernator

    A treia zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 607.


  • Constantin Șchendra, viceguvernator

    A patra zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 607.

Vă rugăm să luați cunoștință cu cerințele înaintate față de primirea și examinarea petițiilor și cererilor de acces la informații de interes public adresate Băncii Naționale a Moldovei.

Detalii.

 

Bine ați venit pe pagină oficială a Băncii Naționale a Moldovei!

Main navigation BNM

Extinde Ascunde
23.09.2022

Banca Națională a organizat un atelier de lucru pentru angajații MAI

Banca Națională a Moldovei a organizat un atelier de lucru  pentru reprezentanții Ministerului Afacerilor Interne (MAI) la tema „Utilizarea în siguranță a cardului de plată, aplicarea tuturor măsurilor necesare pentru minimizarea fraudelor şi descurajarea tentativelor de fraudă cu cardurile de plată”.

Informația prezentată în cadrul evenimentului va putea fi diseminată de către angajații MAI, prin intermediul Inspectoratelor Generale de Poliție din țară, pentru a crește nivelul de înțelegere și conștientizare în rândul populației a regulilor generale de utilizare a cardului de plată.  Aceste activități își propun să răspundă scopurilor comune de a îmbunătăți cultura financiară în societate și de a preveni fraudele aferente.

Astfel, experții de la banca centrală au vorbit despre drepturile și obligațiile utilizatorului cardului de plată și au făcut o incursiune asupra evoluției fraudelor în această privință. De asemenea, au expus recomandările băncii centrale pentru utilizarea în siguranță a cardului, necesare să fie cunoscute și aplicate de public.

La fel, în context similar, reprezentanții MAI s-au referit la provocările și tendințele fraudelor din domeniul respectiv și importanța informării populației  pentru a le depăși.

Comunicarea la nivel de localități  referitoare la necesitatea și măsurile de prevenire a fraudelor legate de cardurile de plată va putea avea un impact de utilitate ridicată. Cetățenilor vor putea fi puse la dispoziție, de asemenea, materiale informative la acest subiect emise de Banca Națională.

 

Abonare la conținut
CAPTCHA
Întrebare pentru a verifica că sunteţi persoană fizică (în scopul prevenirii transmiterilor automate a spam-ului).