• Programul primirii în audiență a cetățenilor de către conducerea Băncii Naționale a Moldovei.
    Înscrierea solicitanților pentru audiență se efectuează în temeiul demersului în scris privind subiectul abordat.

  • Anca Dragu, guvernator

    Prima zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 606.

  • Vladimir Munteanu, prim-viceguvernator

    A doua zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 606.


  • Tatiana Ivanicichina, viceguvernator

    A treia zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 607.


  • Constantin Șchendra, viceguvernator

    A patra zi de miercuri a lunii: 14:00-16:00.
    Telefon: +373 22 822 607.

Vă rugăm să luați cunoștință cu cerințele înaintate față de primirea și examinarea petițiilor și cererilor de acces la informații de interes public adresate Băncii Naționale a Moldovei.

Detalii.

 

Bine ați venit pe pagină oficială a Băncii Naționale a Moldovei!

Main navigation BNM

Extinde Ascunde
10.07.2018

Raport de responsabilitate socială al Băncii Naționale a Moldovei, 2017

 

Raport de responsabilitate socială al Băncii Naționale a Moldovei, 2017

 

Sumar

Responsabilitatea socială a Băncii Naționale a Moldovei (BNM) este o parte integrantă a rolului său de bancă centrală, care pe lângă realizarea obiectivelor și atribuțiilor sale prevăzute de legislație, se angajează în dezvoltarea societății în care este prezentă.  Scopul de responsabilitate socială se transpune printr-o politică spre următoarele activități:

Educație financiară pentru toți - unul dintre cele mai importante angajamente ale băncii centrale este de a prezenta pe înțelesul tuturor fenomenelor economice și financiare. Pentru a crește competențele economice ale cetățenilor, BNM organizează acțiuni de educație financiară pentru elevi și studenți, participă la elaborarea Strategiei naționale de educație financiară punând la dispoziție competențele și experiența sa bogată, inițiază parteneriate universitare pentru pregătirea specialiștilor în domeniul financiar-bancar, desfășoară consultări cu mediile bancar, de afaceri, academic ș.a. În plus, BNM încurajează activități de voluntariat în proiectele sale de educație financiară.

Angajament pentru conservarea și salvarea mediului - BNM reduce poluarea  mediului  prin impactul acțiunilor sale de reducere a cantității de hârtie consumată, își modernizează instalațiile electrice etc.

Activități culturale - Banca acordă suport mediului cultural autohton, cu scopul de a promova tinerele talente sau genuri de muzică mai puțin comerciale, precum muzica clasică și jazzul.

Responsabilități față de comunitate - BNM își încurajează  angajații să participe la acțiuni caritabile sau de voluntariat. Angajarea la Banca Naţională a Moldovei se efectuează în bază de concurs. În acest sens, instituția recrutează angajați talentați și pasionați,  prin intermediul târgurilor de muncă, a anunțurilor publicate pe pagina web a BNM, a portalurilor specializate, a rețelelor sociale și de socializare sau în presa scrisă, oferindu-le oportunități de creștere a competențelor la locul de muncă.

Raportul acoperă anul 2017 şi prezintă impactul pe care instituția l-a avut asupra societății, în special pe segmentul de educație financiară.

Abonare la conținut
CAPTCHA
Întrebare pentru a verifica că sunteţi persoană fizică (în scopul prevenirii transmiterilor automate a spam-ului).